söndag 27 mars 2011

Sköna söndag!

Efter frukost slängde vi på oss träningskläder och gick en långpromenad i solen! Vi gick över Västerbron, längs Norr Mälarstrand, förbi Stadshuset, ut på Riddarholmen och så tillbaks till Söder via Slussen. Sambon joggade resten av vägen hem, Mandalou och jag gick och fikade (en dubbel espresso för mig) på mysiga Khave nära Mariatorget. Sen fortsatte vi promenaden längs Brännkyrkagatan som ju börjar vid Slussen och slutar på vår gata. Bilden ovan visar en bit av början på Brännkyrkagatan, men jag tycker man kan ana hur lång gatan faktiskt är... Nu är shoegazern i replokalen och jag tvättar, virkar och slöar i soffan. Om en stund ska jag dra igång med middagen, kyckling i lergryta, och så har jag gjort "Ferrys chokladtårta" till efterätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar