torsdag 24 mars 2011

Jag sköter mig!

Och det känns toppen!

Igår var jag ute och åt med två tjejkompisar och jag skötte mig finfint. Fanns inte så mycket på menyn som passade mig eftersom det var en italiensk restaurang med mest pasta och pizza vi var på. Jag valde en caesarsallad med kyckling, men utan krutonger. Till det drack jag ett glas torrt vitt vin. Kändes så himla bra att gå ut, äta gott, ha trevligt men ändå inte behöva "synda".

Idag har jag varit på vattengympa för första gången. Måste hitta ett sätt att träna på utan att få ont, ont, ont i kroppen. Det var jätteskönt och jag avslutade passet med att basta en stund! Men som vanligt tog jag nog i lite mer än vad jag borde göra, allt känns ju så lätt i vattnet... Nu har jag krupit ner i sängen med datorn på magen och känner hur träningsvärken börjar sprida sig i kroppen. Får se om jag kommer upp ur sängen imorgon... Men det känns skönt att kroppen har fått jobba på ett bra sätt. Nu har jag bara elva gånger kvar på vattengympan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar