måndag 21 mars 2011

Gammal blogg, nytt innehåll!

Jag har bestämt mig för att byta innehåll i den här bloggen!

Jag har ju min andra blogg Mandaloudesign där jag skriver om mitt hantverk och lite annat. Känner att det blir lite rörigt med båda bloggarna och att jag aldrig vet vad jag ska skriva var och därför inte skriver något alls!

Nu har jag bestämt mig för att den här bloggen ska handla om den andra delen av mitt liv. Mitt liv med Fibromyalgi och hur jag kämpar för att må så bra jag kan. Och dessutom mitt nya intresse LCHF /GI! Vi började i somras och mådde så bra i höstas men någon gång kring jul föll vi tillbaka i gamla vanor igen. Men nu har vi tagit tag det igen och det är faktiskt kul att känna sig starkare, friskare och framförallt lättare. Både jag och Shoegazern har en övervikt som vi måste bli av med. Dessutom älskar Mandalou all mat vi äter nu, så varför sluta?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar