onsdag 22 september 2010

Uppvaktning...




Det bästa med att fylla år är att få presenter och skönsång när man fortfarande ligger kvar i sängen!

Imorse fick jag presenter av dottern. En bok hon gjort själv som handlar om tomtar?! en liten flodhäst som ser ut som jag?! och ett armband.
Armbandet är från AfroArt och är gjort av någon slags nötter som sedan är målade. Blev jätteglad och imponerad av att dottern kom ihåg att jag sagt att jag gillade det en gång när vi var där. Ännu mer imponerad blev jag av att min sjuåring talade om för sambon att hon ville köpa det till mig och att hon hittade till affären alldeles själv. Mammas gullisar!

Av sambon ska jag få ett par Reebok Easytone skor, jag har hittat ett par jag vill ha men de är slut i butik just nu.

Är hemma från jobbet och är sjuk idag så ikväll blir det ett lugnt firande. Mina föräldrar kommer över på middag och det ser jag verkligen fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar