tisdag 12 oktober 2010

Min lilla mamma...

...är den sötaste i hela vida världen!

Igår hade mamma och jag tjejkväll, bara vi två, efter jobbet! Hon bjöd mig på middag, vi hade tid att prata, vi tog en promenad, vi gick på en föreläsning om mindfulness, vi skrattade och vi drömde oss bort.

Mamsen drömde att hon vann en massa miljoner och för pengarna skulle hon köpa en stor lägenhet till mig och min lilla familj. En stor gammal våning på Söder som skulle renoveras och inredas precis som vi ville ha den. En våning som var stor nog för att jag skulle få en egen atteljé och för att Shoegazern skulle få en egen musikstudio. Sen skulle hon köpa en lägenhet till, i den skulle mamsen och papsen bo. Den lägenheten skulle ligga nära vår så att lilla Mandalou kunde gå dit precis när hon ville.

Och jag drömmer att hon vinner pengarna... för drömmar kan bli sanna! Eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar