måndag 24 januari 2011

Monday morning...

Jaha, så var det måndag och ny vecka igen... Helgen verkligen bara svishade förbi, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på det som präntades ner före helgen.

Men kul har det varit! Fredag kväll med tacos och Twin Peaks, lördag som startade med dansklass för Mandalou, efter dansen gick vi och fikade och det var sååå mysigt. Sen hem för att möta upp Shoegazern och lämna in symaskinen på service. M + S åkte sen iväg och kollade på golfklubbor till M och jag tokreashoppade på stan. Blev upphämtad i city ett par timmar senare för att åka och storhandla. Sen hem, äta middag, sy en mössa, göra mig i ordning och iväg igen... På kvällen var jag och två fina vänner på stoor hemmafest och hade så roligt så! Vi var nog yngst på hela festen vilket inte händer ofta sedan man passerat trettio... Kom hem vid fyra... sov till åtta... åt frukost... S åkte iväg för att spela in... M vägrade ta av sig nattlinnet och kröp ner i min säng... åt lunch... körde iväg M från min säng och gick själv och la mig... S kom hem... vi åt mat... slötittade på tv... gick och la mig...

Partybrudarna och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar