måndag 31 maj 2010

Sista maj...

Oj, oj, oj vad livet springer på... Känns som att allt händer och jag inte hinner med något...

Den senaste månaden har det varit besök av svärföräldrar, födelsedagsfirande, tjejpysselkalas, grillkväll, vårfest i skolan, barnkalas, londonresa och en massa småsaker som bara har ätit upp min tid! Helt underbart kul när det händer saker men tid för reflektion har inte infunnit sig trots tappra försök som bara slutat med en hjärna som kokar av planer och logistik...

Känner att det ska bli skönt med en "vanlig" jobbvecka nu... eller nej... idag medarbetarsamtal på jobbet, tisdag frukostföreläsning, onsdag frissan för att klippa luggen, torsdag fotbollsmorsa, fredag till Storebro, lördag tjejshopping med svägerskan och sen fira svärföräldrarnas fyrtioåriga bröllopsdag, söndag hem till storstan... Missförstå mig inte nu, det är inte ett dugg synd om mig jag har bara turen att ha ett väldigt händelsrikt liv för tillfället.
Ok, nästa vecka då?! Måndag ingenting (jippie), tisdag packa och fixa, onsdag skolavslutning/skicka iväg barnet till mormor och morfar/dra med brudarna till Sölvesborg, torsdag - lördag Rock n' roll, söndag hemresa och besiktning av hemmet där sambon har haft grabbträff när jag lämnade stan...

Chipp och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar