fredag 9 april 2010

Hahahallelulja moment!

Jag jobbar i kontorslandskap och idag har det varit ovanligt tyst och koncentrerat arbete här. Mycket som ska bli klart innan vi tar helg.

Jag sitter längst bak i hörnet så jag ser ut över hela rummet. Helt plötsligt ser jag två händer som sträcks upp i luften och hör en ljuv stämma sjunga: Nuuu ääär deeet fredagsmyyyys!!!
Vilket skratt som utbröt i rummet... Och kommentaren från sångfågeln blev: Ahmen vadå, vi kan väl börja redan nu? Nån som vill ha en halstablett?

Hahaha, lite roar en uttråkad kontorsråtta som bara vill hem och egentligen AVSKYR den däringa reklamen! Fick lite tv-avgiftsreklamskänsla... ni vet, "tack för att du har betalat"....

1 kommentar:

  1. haaaahaha! Vi tänkte faktiskt göra TV-avgift-grejen med min kusin på påskafton. Vi var ju ca 10 släktingar som hängde på stan och hon jobbade på HM på Drottninggatan, så vi tänkte gå in där och sjunga "Tack Helena" laalala osv... Men de flesta bangade tyvärr. Kram!

    SvaraRadera